Angunn's Blog

Every blogger has a beginning…

Daily Archives: July 23, 2010

Cel mai important accesoriu din NZ

Am citit despre vreme pe site-urile de specialitate din NZ, mi s-a spus in nenumarate randuri la ce sa ma astept… si totusi nimic nu m-a pregatit pentru iarna de aici. Haideti sa uitam iernile est-europene care binecuvanteaza draga noastra tara si sa ne gandim la temperaturi care se invart in jurul valorii de 15 grade. Dar… desi veti spune “ce anume iti poti dori mai mult?” o sa vin eu cu o mica adaugare… ploua. Ploua, ploua si iar ploua. Dimineata, la pranz si seara. Poti sa te trezesti si sa vezi un cer limpede ca lacrima… Nu te lasa prostit. Va ploua si poti fi sigur de asta. Mai incet sau torential tot ploaie se numeste.

Si pentru a preintampina acest mic inconvenient oare ce poti face? Pentru ca kiwi de peste tot nu se vor lasa suparati de o asa infima problema. Iti cumperi o umbrela… cu varianta locala numita intr-un mod infricosator “hurricane umbrella”. De ce asa? Ei bine titlu este destul de explicit. Oare ce umbrela europeana, firava, ar face fata la vanturile de aici? Neah… va zic eu. Niciuna.

Inca din ziua in care am sosit (si deja e o saptamana de atunci), ne-am spus ca trebuie sa ne cumparam umbrele. Evident, rusine noua, nu am reusit sa ducem la capat acest deziderat. Si iata-ne in prezent, exasperati de ploaie si doritori mai mult ca oricand sa ne luam umbrele. Oare putem face exceptie de la a lua principalul accesoriu neo zeelandez? IN NICI UN CAZ.

Asa ca la sfarsitul acestei saptamani, ne vom aventura… speram noi pe o vreme insorita, la vanatoare de umbrele. Si nu orice fel de umbrele… ci faimoasele “hurricane umbrellas”.  Slava Domnului ca vremea asta nu dureaza mai mult de 3-4 luni pe an. Altfel in mod sigur veneam acasa in vizita cu muschi la pachet.