Angunn's Blog

Every blogger has a beginning…

Daily Archives: August 26, 2009

Intro

Mi-am spus ca orice lucru bine facut trebuie sa aiba un inceput. Acum daca intr-adevar acest blog va continua intr-o maniera pozitiva sau nu ramane de vazut.

Ca idee, de ce am inceput acest blog? Hmmm… buna intrebare. Poate ca sa imi exprim si eu undeva ideile (bune sau rele), sa imi exprim frustarile de roman cu simt civic si sa imi mai exersez si eu talentele de scriitoare (hehe romanul s-a nascut poet si eu nu pot fi exceptia). Oricum nu sunt la prima tentativa de acest gen. Am mai cochetat un pic cu genul pana cand alte lucruri s-au opus spiritului meu creativ. Sper sa fiu un pic mai longeviva de data asta :D.

Astea fiind spuse, sper sa am suficienta imaginatie si subiecte de tocat pentru cat mai multe articole.

OpenLdap

Deci daca intereseaza pe cineva frumusetea asta… si in special legatura ei cu Java… feel free to browse (Internetul bineinteles) 😀

Asta e un site pentru downloadat un server de OpenLdap… explica bine cum trebuie instalat si chiar e ok…
http://mguessan.free.fr/nt/openldap.html

Iar asta e un tutorial de la Sun(taticul si mamica Java) care explica pasa cu pas cum poti folosi JNDI (un API pentru conectarea la un server LDAP)… Aici e o problema pentru ca iti cam da bataie de cap… Chiar iti trebuie rabdare sa-l duci la bun sfarsit…
http://java.sun.com/products/jndi/tutorial/trailmap.html